Onsdag kväll, update



Tjillevippen på er!

Känner mig lite hängig, men jag tror inte att jag har feber, bara ont i huvudet och halsen. Hoppas det inte blir värre bara för att jag tränade ikväll. På tal om träningen så gick det hyffsat bra idag faktiskt. Övade lite på sträckt in - rondat - salto/skruv. Som vi förmodligen kommer satsa att ha som likavarv! Såg riktigt bra ut idag med det varvet, dock är ju inte jag proffs på bakåt skruvar.. Men själva övningen är värt mkt!!

Sen så snodde jag åt mig Björres kamera och fotade när dom andra köttade på med dbl sträckt halv och andra helcoola volter. Ser lovande ut! Akta er för Sofia på JSM/SM! ;) Sen på trampo övade jag wipback-salto.. Och ställde 3 st trippelskruvar på rad. Helnöjd tjej!

Ska snart gå och sussa eftersom att jag ska träffa Linn kl 09.00 imorgon i hennes skola, för att bli fixad inför bröllop/las vegas foto-projektet! Känner mig liiite nervös! hehe. Sen ska jag förbi Annies dagis och lämna CV och förhoppningsvis få jobb! Sen fristående träning! Lång dag!


Kommentarer
Postat av: Nicolas

maha, jag vet att mina armar var smala då. helt sjukt. jag förstörde de armarna när jag började gymma förra året. snälla ord, tack! :*

2009-02-11 @ 23:51:30
URL: http://nicolasg.blogg.se/
Postat av: Denice

Nej, jag tycker inte att det såg så pjåkigt ut. :) Kanske mer ovant bara, för att du alltid är så tunn!

2009-02-12 @ 00:07:19
URL: http://mittlivibild.blogg.se/
Postat av: Johan

Du verkar jätteenergisk.



Heder eller pengar? Vad tycker du? Kolla mitt inlägg "Begravning eler Let's Dance.

2009-02-12 @ 09:03:17
URL: http://johanfirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback