Nöjd. Ordning i garderoben. Planering för framtiden. Pastasallad.



Sådär ja.
Nu känner jag mig rätt nöjd med bloggen iallafall. Bilderna blev iallafall mkt bättre, med bättre skärpa och detaljerna syns betydligt mer nu! Katjing. Börjar bli proffs på det här med koder nu!

Päronen och syster är och handlar. Jag stannar hemma och håller Zingo sällis. Bad dem köpa en massa nya galjar (?) till min garderob som är en kaaaaaaaaatastof! Så ikväll kanske jag får lite med ordning. 

Vad har jag gjort annars idag då, förutom att ändra bloggen? Jag tog en lång sovmorgon. Hann med en promenix med mammsen och hunden. Pratade lite om hur vi ska göra med körkortet.. Som vi förmodligen ska ta tag i nu i Mars när vi får en ny bil som är lämplig att övningsköra med! Sen att jag ska läsa Ekonomi till hösten! Känns jätte bra!

När dom kommer hem ska vi laga en jätte god pasta sallad! muuuuuums
Nu ska jag ta mig en dusch. När jag är klar tänkte jag fota lite "skönhetsprylar" som jag använder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback