Måndag

Tjena!

Den här jävla förkylningen håller verkligen i sig.  Och det känns nästan som att det blir värre för varje dag.. Iallafall på nätterna, då vill jag dö!.... Jag orkar inte va sjuk längre. Jag vill träna! Har smittat min syrra nu också som är hemma med mig. Hon ligger och kollar på någon konstig film här, kikar lite då och då..

Igår kväll bled det Bio, med hela ligan typ! Vi såg I taket lyser stjärnorna. Den var både rolig och sorlig. Jag trodde att den skulle vara riktigt hemskt efter vad jag har hört om boken och så, men jag antar att man blir mer känslig om man har haft någon i sin närhet som har gått bort i cancer. Men bra var den!


(Angelas bild) Jag, Julia, Sara, Jasse, Bente & Johanna.

Nu ska jag fortsätta ligga här i soffan och dega.. till jag blir frisk igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback