Hemma igen

Hej på er, nu är jag hemma igen från denna kryssning.

Vet inte om jag har så mycket att berätta förutom att det var as dräggigt och äckligt. När vi väl kom fram till
Värtahamnen och skulle hämta ut våra biljetter så stod vi helt tysta och chockade då vi märkte att jag och Josephine var dom enda svenskarna där då 99% av alla var Hobby turkar. Jag är absolut inte rasist eller så på något sett, men efter denna lilla tripp med dessa äckliga människor som inte har nåt jävla vett i skallen och betér sig på detta sätt så kommer jag aldrig sätta min fot på en sån här kryssning igen. Nästa gång får det bli Gaykryssning, haha! Men självklart hade jag och Josse skit kul tillsammans ändå! :)

Nu ska jag kolla på film med familjen och jobba lite mer på mina lovehandles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback