Helgen!

Hallå! Jag har inte dött, men nästan känns det som idag.

Fredag; Dagen började med att jag var hemma, tränade, städade upp i huset. Gjorde mig i ordning och mötte upp Filip i stan på Core där vi spelade lite tv spel och chillade. Sen åkte vi hem till mig, åt middag och satt bänkade framför teven hela kvällen med min familj och massa godis! :)

Lördag: Åkeshovs träning från 15.00-18.00, som gick helt OK. Efter det åkte jag hem för att äta middag och fixa mig för en utgång. Runt 11 tiden åkte jag in till stan och mötte upp Filip, Philip och Moa för att kolla läget på Laroy där David hade hyrt övervåningen för födelesdagsfirande. Trevligt med mkt dans! Kom hem runt halv 4 och dog direkt i sängen med Filip vid min sida.


Söndag: DÖD. Ej bakis, för jag höll mig nykter igår. Men det har vart svårt att hålla ögonen öppna ordentligt idag. Träning 13.30-16.30.. Nu är jag hemma och väntar på middagen, hungrar ihjäl snart! Sen ska jag kolla på teve hela kvällen och somna när jag känner för det!!


   


Kommentarer
Postat av: Anonym

DENICE DEN DÄR BILDEN ÄR HEMSK !! jag dööör!

2009-02-09 @ 09:28:21
Postat av: fnajs

hahaha jag vet :D jag äs AS BLEK! men det är ändå inte så många som läser min blogg. haha

2009-02-09 @ 11:50:03
URL: http://mittlivibild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback