Godmorgon

 

Hej på er!

Gick upp för någon timme sen. Allt snurrar fortfarande och jag är törstig konstant. Jag brukar aldrig vara bakis, men den här gången blev det nog liiiite för mkt av det "goda". Kvällen började hos Josse, efter det åkte vi mot Huset där vi stannade hela kvällen. Sjukt kul hade jag, med mkt dans och dricka.

Vid 2 tiden ungefär så kände vi att det fick vara nog.. Jag fruktade för bussresan hem när jag förstod hur full jag var. och jag var ensam. hatar att åka på en proppfull buss ensam med en massa fulla ungdomar. Det var nog en av dom värsta bussresor jag vart med om. Kämpade för att hålla ögonen öppna, kolla ut på vägen och ta långa djupa andetag för att inte må illa. En station innan jag skulle gå av så kände jag hur "det var påväg", men som tur var hann jag av i farsta viken där jag satt ensam och tömde kvällens intag. När jag reser mig upp och vinglar över vägen så saktar en bil in! Då är det Vämdöpolarna (haha, inte deras "buss" som tur var) vilken jävla tajming. Snälla som dom var skjutsade dom hem mig! Och där slutar kvällen.

Nu funderar jag på om jag ska åka in och kolla på träningen. När dom andra är Demo gymnaster!


Kommentarer
Postat av: Angela

Låter ungefär som min fredag ;) dock däckde jag och vaknade upp i björknäs c, woho! FYY en av de värsta hemresorna på länge

2009-02-22 @ 14:27:57
URL: http://nangela.blogg.se/
Postat av: Denice

hahahaha hur lyckades du hamna där? :O tog du inte 74an hem? :p

2009-02-22 @ 18:13:03
Postat av: Angel

jo, men den måste ha åkt tillbaka efter den varit i vägskälet, haha

2009-02-22 @ 20:14:45
URL: http://nangela.blogg.se/
Postat av: Fnajs

hahah illa :D:D

2009-02-22 @ 20:20:29
URL: http://mittlivibild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback