Fredag den trettonde

Hej på er, jag mår fortfarande inte så bra. Får ont i öronen och halsen när man sväljer :/ .. Samt att jag har vart kokhet under natten även fast att jag sov med öppet fönster. Nu ska jag ta mig en lååång dusch och en ipren, och sen ringa Annie och gå förbi hennes jobb! Någon nytta måste man ju göra. dessutom dör jag nog inte av lite frisk luft.

Tänkte bara säga, att ibland går det inte att svara/kommentera bilderna på facebook, just för att vi har virus.. Så att ni inte tror att jag ignorerar era kommentarer :P

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Johan

Krya på dej.





Jag har flyttat min blogg från blogg.se till wordpress. btw. Graviditet: Tjejen var 23 år, studerade på högskola, delade rum där med tre andra tjejer - och ingen märkte något förrän dagen före förlossningen.



2009-02-13 @ 15:49:46
URL: http://johanfirst.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback