Måndag

Hej på er! Känner mig lite deppig idag. Måste ut och träna och rensa tankarna lite.

I fredags hade vi som sagt kräftskiva hos Bente som var jätte trevligt till en början. Sen blir det nästan alltid för mkt alkohol och tjaffs, tråkigt men sant. Drog istället hem till Felix med filip.
På lördagen missade jag träningen pga att jag var fast där ute.. Senare på kvällen åkte jag hem till Moa där Johanna, David och Philip var. Innan jag kom dit så hade dom gjort en ad rolig skräckfilm. jätte fula är dom. haha. Sen gjorde vi pannkakor och spelade skissa och gissa!

Igår var det jobb från 9-5. Efter de åkte jag hem och gick direkt till sängen och slumrade till då och då medans jag kollade på film. Under natten har nån jävla idiot gubbe ringt oss 5 ggr. Mamma svarade andra gången och då mumlade han något om ifall vi fortfarande cyklade?... jätte läskig.


Puss, hörs sen


ce.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback