Måndag

Hej på er! Vi tar uppdateringen baklänges idag!

Idag har jag jobbat på Glitter i Nacka och hjälpt min kompis Mimmi som jobbar där och de andra att inventera! Mycket smågrejer att räkna kan jag säga men det gick rätt fort faktiskt! Kom dit vid 7 och fick gå runt 2 tiden. Bra cash ändååå! :)

Igår var jag på Siggesta loppisen med Filip, Calle och Patrik innan träningen började vid 4. Hittade en sjal till mig och en cool väska som Filip fick :). Träningen gick bra! Allt rullar på jätte bra verkligen. Det blir inte lika mkt pauser och snack som vi latisar i Sofia hade då vi var så få, utan nu blir det varv efter varv hela tiden och en massa nya tekniker att tänka på i varje volt!!

Lördag: Stan med Mela hela dagen, sen middag hemma med släkt för att fira mig, min syrra och farfar som fyllde år den dagen! Efter det blev det en snabb utgång!

Fredag: Hängde med Filip och Patrik till Torö för att fota lite när som surfade. Tyvärr så var det inga bra våger när vi kom dit så det var bara att vänta. Sen tillslut satt jag där själv i ovädret och försökte fota lite i mörkret men det vart inga bra bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback