20 Barre!

Då var man 20 barre då! Känns skönt! Dock lär jag ha alla efter mig just nu som vill ha alkohol......

Onsdag (Minfödelsedag) : Under dagen var allt rätt segt. I och med pissvädret så tog jag en lång sovmorgon och efter det 2 varv i spåret. Hem och fixa sig för att sedan springa till systemet (såklart) 10 min innan stängning. Hem till Bente och föra innan vi tog bussen in till fridays för middag! Personalen sjöng för mig och allt var jätte trevligt! :D Sen avslutade vi kvällen på Village!

Torsdag: Jobb 9-17. Sug på den efter ens födelsedag. Efter jobbet var det bara att dra in till stan på en gång för kl 7 ute i åkeshov hade vi första träningen med Bromma! Shit va många vi är nu!! 33 totalt och 23 seniorer om jag inte minns fel. Kommer blir GRYMT!

Fredag: Nu ska jag hoppa in i duschen och sen dra mig in mot stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback