<3

Hej mina underbara läsare!

Jag har inte dött.. jag mår bara inte så bra just nu. Men inte ska jag deppa ihop för det och inte uppdatera er om mitt intressanta liv som måste få en drastisk förändring.. (säger man så? haha..)

Igår mötte jag upp Moa vid halv 2 för att gymma lite där hon jobbar, det var skönt! och jisses vilken träningsvärk jag har idag. Som gymnast är vi ju rätt starka för vår kroppsvikt men att träna med tyngder ger så mkt mer än att gå 500 steg på händer tex.. Efter det drog vi vidare och satte oss på Snaps där några av hennes klasskompisar satt. Efter det åkte jag hem och hela världen gick under kändes det som. Men nu känns det lite bättre.

Idag åkte jag in till stan runt 12 tiden för att möta upp Helena, Björre och Greta. Strosa runt lite på stan och avslutade dagen på ett fik i skanstull innan träningen började. Kände mig febrig och helt slut. Blev därför inte så mkt gjort. Nu är jag hemma och är helt slut efter allt bölande hit och dit. Sovdags känner jag.

Puss på er

 

Kommentarer
Postat av: caroline

vi fixar det fnajs, jag lovar <3

2009-04-09 @ 16:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback