Torsdag kväll

Heeeeeeeeeeeeej mina kära läsare! :)

Kom precis hem från friståendeträningen. Vi tränade i Globala idag där det fanns speglar. Man tackar, det behövdes verkligen! Jag är jätte nervös inför lördag då jag ska tävla på fristående för första gången! Men det kommer gå alldeles utmärkt! :)

Idag åkte jag in till stan runt 2 tiden och köpte en jacka, som jag blev helt förälskad i när jag såg att Fanny hade en sån igår! Så nu kommer vi väl se likadana ut ;) Tur att jag älskar vår jackor och kan variera. Efter det åkte jag hem till Moa och myste lite där, sen raka vägen till Zinken där alla andra tjejer satt på fåtöljen och fikade!

Imorgon blir det Hippiekväll hemma hos Carre barre med vattenpipa och grejer, ska bli kul!
På söndag blir det skiva med Moa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback