Torsdag



Hej på er!

Sorry för att den här bloggen är så tråkig just nu. Utan bilder blir det lätt så. Men jag ska bättra mig sen efter helgen när jag är ledig!

Gårdagen började som vanligt med jobb från 09-17 med gamlingarna. Efter det drog jag in och kollade en snabbis på träningen. Hann dock inte se så mkt av mitt lag men jag hoppas att sista redskapsträningen gick bra. och HELENA! BLI FRISK!.. Däremot lär STG köra grymt i helgen, om dom kör perfekt som alltid, för svåra varv hade dem minsann.

Nu har jag precis vart ute på en prommis med mamma och zingo vilket behövdes efter en till dag på jobbet. Bara fre-lör och söndag kvar nu..

Hörs

Kommentarer
Postat av: helena

mår lite bättre! ska med ner, vet dock inte om jag kan tävla..

2009-04-23 @ 22:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback