Tisdag

Hej!

Idag fick jag ett samtal från ett dagis som behövde mig som vikarie! Visst ställer man upp på det. Så idag har jag jobbat med en massa 3-4 åringar! Så söta :) Blir även imorgon! Efter jobbet åkte jag hem till Bente och hängde lite med henne och Johanna. Märkte där att ni tydligen "ser" min blogg helt annorlunda, alltså med typsnitt och sånt. Hos mig är den ju jätte fin.. men tydligen ser den as fattig ut..

Aja, nu väntar 2 DH program sen sängen! Måste ju va pigg till jobb samt en 3 timmars lång träning imorgon!

Kommentarer
Postat av: amanda

Åh, tack så mycket!

Jag vet inte.. Hon som jobbade där vi fotades skickade in bilderna till sin kompis som jobbade på Mikas.. Så får se vad som händer med dom lixom..

2009-04-14 @ 22:36:32
URL: http://amananda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback