Tisdag




Friståendet från i helgen!



Hej!

Ligger i soffan och är helt slut. Har jobbat 7 dagar i sträck nu. Imorgon väntar en dag till. Sen är jag ledig på valborg! Jag längtar! Då ska jag ta hand om mig själv och bara göra saker som jag mår bra av! Träna, shoppa, och grilla med kompisar på kvällen. Ta det lugnt helt enkelt. Känner att jag är lite för gammal för att springa ute på hemmafester på valborg.. kommer vara gott om sånt på värmdö, bäst att hålla sig undan då för alla äckliga människor.

funderar på om jag ska gå ut och träna nu eller dega i soffan.. jag är har blivit så laaaaaaat och det börjar synas också! hah.. skitsamma, bikinisäsongen är inte här ännu. har gott om tid på mig! dessutom behöver jag nog vila.

happ.. tror inte att jag har så mkt mer att berätta för er! :) jag lovar er en massa bilder snart när jag har ledig tid och intressanta föremål att fota!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback