Lördag

Halloj! Tänkte klämma in ett litet inlägg här innan jag ska gå och sussa!

Det har vart en otroligt lång dag.. Gick upp runt 9 tiden för att åka in mot Åkeshov där vi skulle samlas halv 11 innan förträning och allt sånt där! Tävlingen satte igång vid 1 tiden, och vår första gren ut var fristående som gick jätte bra, förutom att jag fick lite blackout på ett ställe och att några obliga inte blev godkända :P Sen körde vi matta! 1 miss på första varvet, andra varvet gick jätte bra och tredje likaså, men tydligen så gillade inte domarna vårt sista varv så mkt för vi fick tydligen stegringsfel och en väldans massa avdrag på nästan varje gymnast.. haha så kan det gå när man trodde att det satt perfekt! jaja tur att det inte var jsm eller sm.. :) Har ingen aning om vart vi kom eftersom att vi inte ställde upp i mångkamp och dom nämnde inte så mkt.. Kul har jag haft iallafall!

På kvällen blev det Taco Buffe och Poolparty! Nu är jag hemma, godnatt!
(bilder får ni imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback