lördag



hej på er!

har jobbat hela dagen med gamlingarna. förstår ni vilken ångest när det har vart 30 grader??????? fyfan.
efter jobbet åkte jag hem en snabbis och gjorde i ordning mig för att sedan dra till bente och grilla med tjejerna. myyyysoo! ska jobba imorgon med kl 9.. aja, pengar för mig iallafall! kommer sitta fint till sommaren då vi har lite plääns..

massa fula bilder från ikväll har jag, om ni har tur kanske ni får se några fagra. bente ställe upp som modell idag såg jg då carro var kameramannen, i like!

för er som undrar så gick tjejerna inte vidare till final.. en vägring på hoppet och små missar på mattan, tråkigt! :/
tydligen så hade många lag haft väldigt många missar och nån vägring här och där.. konstig att vikingarna inte tog sig till final heller då dom har väldigt bra tävlingsnerver!! happ, bättre lycka på SM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback