...



Jag vet exakt vad jag borde göra. något som går emot mina känsor så otroligt mkt.
Jag vill verkligen inte. inte på långa vägar. du betyder alldeles för mkt för mig. Jag vill inte vara i ett förhållande där jag inte får någon kärlek tillbaka. Det gör alldeles för ont, och jag klarar inte det här längre. Hur lycklig du än gör mig för stunden så tär det här på mig sakta med säkert. Jag hatar att jag är så svag för dig. Jag hatar att du är den mest perfekta personen jag träffat som jag inte kan dela min framtid med. Jag hatar att jag är för svag för att lämna dig. jag vill inte. Mest av allt hatar jag att du inte känner samma sak för mig. Jag är så rädd för vad som kommer hända.


Kommentarer
Postat av: maria

jag antar att det handlar om filip. har följt din blogg ett tag och förstår vad du menar. det viktigaste är att du mår bra. du kanske inte gör det för stunden men när det väl är gjort kommer du nog känna dig lättad! hoppas allt går bra och jag är säker på att du kommer hitta en ny kille som behandlar dig bättre.. (du är ju sjukt snygg och verkar ha en härlig personlighet)

2009-04-10 @ 17:31:10
Postat av: nadia, järfällagymnast

Vad ska jag säga mer än att jag vet PRECIS hur det känns. Jag blev lämnad för snart 1 år sen, troligtvis för att jag var så mycket svagare för honom än han för mig.

För några månader sedan hände något, och han ville ha mig tillbaka. Jag gick emot mina känslor som jag haft i 2½ år och sa nej. En del av mig ångrar det, för även om jag har en helt perfekt pojkvän nu, så kommer ingen kunna ta mitt ex plats. Men en del av mig har aldrig vart så stark och att jag sa nej till någon som sårat mig var egentligen inte mer rätt.

Jag fattar precis vad du menar, men du förtjänar bättre om du inte får tillräcklig kärlek tillbaka.

Jag bölade liksom när jag fick reda på att mitt ex skaffat flickvän, trots att jag har en ny osv.

Det kommer inte vara lätt, men man måste ta det steg för steg.

Du ska veta en sak, och det är att du är sjukt snygg och verkar vara en toppen tjej! läser din blogg då och då och visst att jag inte känner dig men du verkar jättetrevlig och jag önskar dig all lycka vare sig det blir du och han igen eller om ni väljer att gå skillda vägar.



Massa lycka till inom gymnastiken också!

2009-04-15 @ 08:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback