Film till mina Sofiaflicks

Oj, idag blev det en riktigt lång sovmorgon, nästan för länge.. Får skylla på att jag var upp till halv 3 i natt och mixtrade ihop en liten gympa film till mina älsklingar! Finns på facebook nu! Det fick bli en fin/sorlig men en vacker sådan med bilder och filmer som vi redan sett! ;) För att fräscha upp minnet lite och insé att vi är bäst i värdeln! ;)) tss.

Nu ska jag äta upp min goda Smoothie som jag har gjort, och sen hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Ska även försöka ta lite nya bilder och hoppas att dom vill in i datorn sen också!

Sen blir det att åka in mot stan för att kolla Truppligan! Fristående idag, kameran ska med!
Puss




En gammal bild på mig och Helena från någon tävling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback