Torsdag, skitdag!

Nu får jag seriöst damp på min kamera! eller sladdaen eller va fan det nu är!!! Man hör det där lilla ljudet när den kopplas in i datorn men ingenting vill komma fram på skärmen, eller i "den här datorn". Fan, nu måste jag säkert lämna in den, för hur kul är det att gå runt med en systemkamera när man inte kan lägga upp bilderna någonstans??? fuck.

Jag är skitseg idag, kunde inte somna för en kl 3 igår :O.. Vi får se om jag går till UM eller inte.. Kollar just nu på Ellen DeGeneres show, har blivit lite av en vana nu på dagarna... Springturen får nog bli sen när det har slutat regna! Blä vilken depp dag. Just nu skulle jag vilja ha en stor godis påse i knät. Men ändå inte.

Här får ni se lite mer bilder från i somras i brist på nya!!













 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback