Update

Har precis städat mitt rum, bytt lakan och nya täcken och sånt mysigt :) Hann även med en springtur innan det! 5 km! Så nu är jag sådär lagom död!

Juste Greta smsade mig och skrev att första grenen gick jätte bra trots dålig förträning och skadad gymnast! 8,2 blev poängen för Tumbling! Nu väntar jag på nästa sms eller samtal då hon berättar hur det har gått i hopp. Jag tror på en lägre siffra där faktiskt, hopp är inte vår starkaste gren i nuläget, men man vet ju aldrig. Det roligare ska bli att få höra friståendepoängen som är viktigast!

Puss så länge!


8.0 i hopp med ett fall. Detta är inte så bra poäng med tankte på att vi sänkt varven jätte mycket och har alltdå inte lika högt utgångvärde som vi brukar ha. Örebro lag 1 hörde jag fick 8.85 i hopp, och den poängen kan vi hurra för!


Fristående poängen blev 7,9 :)
Inte alls så tokigt tycker jag i och med omständigheterna. Hem och ladda om för JSM tjejer, med topp varv, FRISKA & HELA GYMNASTER och ett perfekt fristående. Juste en 4e plats kom dem på! Grattis!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, gud grattis att det gick så bra, även om du inte var med. Och nu har i alla fall NI fått tävla på det nya friståendet. Föresten, vet du vem som skadade sig?? Och vad hände??

En 4:e placering var ju bra i alla fall.

// Sofia T Juniortruppen

2008-10-18 @ 21:08:09
URL: http://soofiaas.devote.se
Postat av: Denice

Jag hörde från Greta att Helena hade ont i knät att det hade hänt på träningen i onsdags om jag inte har fel! Men annars så vet jag inte, vet inte om hon var med och tävlade heller!

2008-10-18 @ 21:31:15
Postat av: helena

vi fick till och med 7,975 i fristående :D

we missed you honey

2008-10-19 @ 23:37:59
Postat av: Denice

Jasså så pass! :D Då är ni lätt över åttan till JSM, kanske på truppis också ;) vet du när tävlingen börjar och så?

2008-10-20 @ 10:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback