Torsdag

Min natt har vart ett helvete! Igår kväll när jag kom hem från träningen hade jag ganska ont i knät eftersom att jag slog i det rätt hårt, men tänkte ingenting på foten. Sen satte jag mig ner i soffan framför datorn och tog det lugnt någon timme, och då började foten värka mer och mer och blev helt iskall.

Efter ett tag bestämde jag mig för att gå upp och lägga mig, men det mina vänner var inte det lättaste. Var tvungen att krypa upp för trappan och upp i sängen. Hela natten har jag endast kunnat ligga på sidan för att det var den enda vinkeln som foten gjorde minst ont på. Jag kunde inte ens vicka på tårna för då kändes det som att hela foten skulle explodera. Ett tag var foten helt iskall, och då kändes de som att jag skulle svimma. Vilket jag ville, för jag visste inte hur jag skulle kunna somna med den här smärtan.

När jag vaknade nu på morgonen kändes allt mkt bättre :S det gör fortfarande ont, men nu kan jag iallafall halta fram. Förstår inte hur det kunde göra så ont när jag knappt tänkte på smärtan när jag väl fastnade och vrickade foten, då var det med knät som gjorde ont. Jag hoppade trampolin efter, och var med på styrketestet där vi gjorde stämhopp och sånt!

Konstigt konstigt! Tur att det är bättre i dag och att jag kanske slipper kryckor till friståendeträningen.


Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback