Sängdags...

Okej, klockan är på tok för mycket för att jag ska orka vara inne här och skriva... Jag kom precis hem från en mysig kväll med gympatjejerna. Det blev middag och ölspel hemma hos Amanda, mycket trevligt. Sen drog vi på en fest som sööög, Det var skit tråkigt så vi drog väl efter en 40 min.. Kände att jag vill hem så fort som möjligt till Värmdö när man befann sig ute vid Fruängen typ. Så nu är jag hemma iallafall och ska bädda ner mig i min gosiga säng :)

Imorgon är träningen ändrad, det blir friståendeträning i Sofia skola 16-18! Känns skönt med sen träning på en söndag för en gång skull, så kan man sova ut riktigt länge och hänga vid datorn och sånt skit..
Har även en massa bilder från kvällen att bjuda på imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback