Lördag



Sitter i soffan med en kopp té och funderar hur jag ska tillbringa min dag! Ut och springa lite kanske i det här härliga vädret? :) det vore skönt! Ringde Greta precis också och hörde hur det gick för mina tjejer där nere i Halmstad. Tydligen så hade Helena gjort illa knät och kan nog inte va med på redskap!!! :S Och Björre var ledsen och stressad i think. Vill så gärna vara där nere och peppa dom!! Vi har tagit ner svårigheten på varven en aning på redskapen för att inte få en massa onödiga skador, och för att inte lägga ner för mkt energi på volterna, utan på vårt nya fristående! Men tyvärr så har skadorna kommit lägligt till just den här tävlingen som vi inte ens satsar på. Jag hoppas att dom gör bra ifrån sig på friståendet även fast vi inte ska ha några krav alls i och med att vi lärde oss slutet för någon vecka sen!

Jag väntar spänt på ett samtal från Greta nu efter att första grenen har genomförts! Tumbling.
Update senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback