Fredag

Det är fredag och jag är hemma och myser med mina päron. Ikväll så blir det nog tv/film kväll med chips och annat onyttigt. Jag hoppas jag får ett samtal från min lover, men det lär inte hända eftersom att han är på tok för upptagen för att mysa med mig just nu! Nej, han är säkert ute och cyklar med sina kompisar, vilket han älskar, och självklart ska han få ha kul! :)

Var i stan idag med min syster och Sofie, kände att jag behövde göra något! Är så sjukt rastlös hela tiden. Dessutom åkte mina Sofiaflicks till Halmstad idag för att tävla ihelgen, och jag hade verkligen velat vara där med er nu! För det finns ingen att vara med :( Fast, lite skönt med en HEL helg utan träning! Jag hoppas att ni gör bra ifrån er, med nya friståendet dessutom! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback