Depp träning

Jag orkar inte med att ALLA i vårt lag har någon slags skada typ. Idag fick vi reda på att Linns korsband i knät var av igen :'(. Hon som precis opererat och tränat upp det sen förra gången det gick av. Och sen har vi Fanny som aldrig blir bra i sin lilla rygg, stressfrakturer hit och dit. Åå det är så orättvist. Gretas arm hoppade typ ur led här om veckan så hon får inte heller träna. Moas fötter som gick ur led på SM är på bättringsvägen!

Det var en depp träning med andra ord. Jag sträckte rumpan och armbågen i bryggan! (haha) Sen stukade jag foten och slog i knät när jag hoppade lite konstigt på trampolinen. Känns bra. Det enda som har vart positivt under träningen är att jag förbättrade mig på styrletestet sen förra gången på en del övningar. Förstår inte hur jag lyckades slå mitt förra i Push ups, för mina armar är just nu 2 livlösa stickor känns det som.
Nu ska jag lyssna på en massa bra-depp-piano-musik som jag älskar.

Bjuder på ett léende mitt i all skit :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback