Dålig kondis är bara förnamnet..

Nu har jag ställt mig som arbetssökande hos arbetsförmedningen. Så inom 2 veckor måste jag personligen gå dit med betyg och grejer för att slutföra inskrivningen typ. Vad har jag mer gjort idag? Typ suttit vid datorn ett antal timmar, kollat på en massa skit på teve OCH sprungit en sväng med pappa i spåret! Tog 2 varv idag och är riktigt stolt över mig själv, för just nu är jag väldigt väldigt otränad, eller det är kondisen som allt hänger på.

Men nu har jag bestämt mig för att leva ett mycket mer hälsosammare liv! Motionera varje dag, så mycket som jag hinner. Skippa vitt bröd, och äta gröt och sånt där nyttigt som jag älskar! Och nej, det ska inte gå till överdrift den här gången. Jag håller inte på med den där skiten längre.

Imorgon måste jag in till stan för att kolla om overallen finns kvar som vi ska ha till föreningen. Sen även mina strumpisar i Lila, och kanske rött om jag vågar mig på den färgen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback