Har tråkigt.

Uttråkad. Sitter och väntar på middagen nu som tar sin tid. Och jag har väldigt tråkigt just nu. Vet inte om jag ska in till stan för Filip kan man aldrig bestämma sig för nåt. Vill ju inte stå och hänga där i butiken när dom jobbar och försöker sälja en massa. Sen kokar mitt ansikte snart upp, jag tror inte jag har feber det är bara jätte varm och lite röd flammigt, som att jag är påväg att bli sjuk.  Pappa snackar om att det kan vara strålning från datorn (haha) för jag blev kokhet just då, och sitter ju som sagt sjukt nära skärmen.. Man vet ju aldrig..

Här har ni en 32 lista, mer kunde jag inte komma på för stunden.. :)

1. Jag har tränat gymnastik i 14 år
2. Gick dansutbildning på Kulturamas fria gymnasium i 3 år
3. Jag har lärt mig tycka om bubbelvatten
4. Jag har endast haft ett förhållande
5. Jag har haft ost fobi
7. Jag är för det mesta en riktig fegis när det gäller gympan.
8. Om jag ska lära mig en ny volt, ser jag i huvudet hur jag dör eller gör illa mig.
9. Jag har opererat mig
10. Jag älskar Sushi, men äter det nästan aldrig
11. Jag får ständigt nya irriterande tvångstankar som jag måste utföra.
12 Den nya är; innan jag går och lägger mig måste en Passians på Ipoden gå ut. Vilket kan ta ett tag. 
13. Jag har vart vaken över 3 dygn på raken
14. Jag har aldrig testat droger
15. Min armbåge har hoppat ur led och tillbaka
16. Jag var gravid för ett år sen
17. Folk tror alltid att jag är dryg och bitchig :/
18. Jag har aldrig haft utegångsförbud
19. Jag är perfektionist och måste ha kontroll på vissa grejer
20. Jag har aldrig tyckt om smör, hade fobi och började gråta när jag var mindre
21. Jag blev av med oskulden när jag var 17
22. Jag har bara haft sex med 2, är inte som ni tror ;)
23. Jag är AIKare
24. Jag önskar att jag vore lite längre ibland
25. Och att jag hade bruna ögon
26. Jag har blivit mer svartsjuk på senare tiden.. inte bra
27. Min första fylla var i 7an? På hembränt vin 
28. Jag är tidsoptimist, var extrem förut
29. Jag har en bula i pannan sen jag var mindre, Slog i huvudet i en iskana som jag stod och åkte ner för. ONT
30. Jag har gått i musikklass i 6 år.
31. Jag HATAR människor som sitter själva på bussen och lyssnar på musik på sin mobil utan hörlurar....
32. Jag hatar när man är nykter, ensam och jävligt trött på en buss med en massa fulla ungdomar som skriker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback