Lördag kväll

Blev en hemma kväll! Somnade nästan direkt när jag kom hem efter jobbet med en jävla ångest. Vaknade upp 1½ timme senare och då var det dags för ännu mer mat. mat mat mat... Har kollat på Stjärnor på is och Tack gode gud.

Om en stund ska jag lägga mig. Måste va pigg imorgon när jag ska upp till jobbet igen.
Tänkte bjuda på lite bilder från i somras, för det här ska ju trots allt vara en "bild blogg".


Midsommar hos Filips släktingar, sjukt fint hus!


En tidig morgon hos Greta! Minnen från den här kvällen! haha :D


Natta fyllde år! Jag och Helena på bilden, haha


En dag hos Helena


"Familjen" Greta, Nicolas och Fanny


Inflyttnings fest hos Fanny C


En dag hos Filip


Espresso House med Greta och Fanny


Fotboll hos Amanda


På någon Ö


Grillning med Filip, Philip och Moa


Bad med Greta, Fanny och Nico.  Ps. Greta på bilden är SINGEL för alla er killar där ute ;)


Wakeboard på Ingarö

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej! Vad roligt att du kommenterade men tråkigt att höra att du sitter i samma sits som jag. Det är helt drygt att dessa tankar styr och förstör ens liv. Ena dagen går det bra, andra åt helvete. Ångesten finns väl alltid där mer eller mindre men jobbigast när den sitter stenhårt fast och även om man tränar så släpper den inte taget.

Skriv gärna mail till mig eller kommentera mera. Jag behöver nämligen någon som förstår hur jag känner och jag kan verkligen förstå ditt tankesätt. Tror jag iaf! <3 Jag kan ju alltid försöka. Det blir bättre soppa om man är två som lagar, inte sant? Kramar

2008-11-29 @ 23:40:39
URL: http://beautifulflower.blogg.se/
Postat av: Denice

Eller hur ;) jo men det ska jag göra! :) Lägg in filmer när ni dansar, är jätte intresserad av att se :D har ju själv dansat på gymnasiet!!

2008-11-30 @ 08:24:52
Postat av: helena

shit vilka snygga bilder, haha ;)

saknar sommaren!

2008-11-30 @ 11:43:51
URL: http://helenahallin.blogg.se/
Postat av: fnajsi

Eller hur ;) vi är skit snygga! kul att du börjat blogga igen håååålan! :D

2008-11-30 @ 22:14:42
Postat av: greta

haha shit vad porrig.. MYS MED SOMMAR!!

2008-12-02 @ 20:10:15
Postat av: fnajsi

visst är den! :D haha

2008-12-02 @ 20:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback