update

Hej!

Nu är jag hemma från jobbet, lagom trött. Får se vad som händer ikväll, om jag ens ska göra något, jobbar ju trots allt imorgon till tisdag så energin måste ligga på top! Sen är jag pank också! jätte bra. Middag ska jag väl äta hemma också antar jag. Det är ju fredag.

Träningen i helgen missar jag också :/ nu när jag äntligen har super mkt energi att ta ut på volterna! Får ta igen de!
Just nu håller jag på och kollar på ett par glasögon! Min syn är inte så bra! Är väldigt närsynt, ni ska se mig nu tex. Kommer på mig själv när jag sitter 1 dm från skärmen och försöker se att jag har skrivit rätt. Försöker kolla ut ett par nu på internet, för jag vet exakt vilken modell jag vill ha, märke skiter jag fullständigt i. Bara dom är snygga och gör så att jag inte ser ut som en "hej kom och hjälp mig" när jag läser tidiningen eller sitter vid datorn.

Tuff båge med träskalmar.  Nåt i den stilen hade jag tänkt mig, fast hel svart.  Vi får se vad det blir! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback