Söndag

Hello! :)

Var ju på Winter Jam igår. Så jäkla grymt! musiken är grym och skid,snowboard och cross åkarna är stört galna! Var där i 5 timmar och det kändes i fötterna kan jag tala om. Urinvägsinfektion fick jag på köpet också :/ Men ajg tror det har gått över nu. Filip läste att man ska dricka Lingon eller Tranvärs saft för att det ska gå bort, så idag på jobbet har jag hällt i mig en massa!

Nu har jag precis kommit hem. Är jätte trött och snöstorm är det också.

Imorgon blir det en fika med min barndomskompis Maria. Först hade vi tänkt dra in till stan, men det får nog bli här på Värmdö istället med tanke på att det ska bli riktigt Oväder imorgon och nu över natten.
Btw så krånglar datorn och kameran med varandra igen :/ as störigt. jag som har bilder att visa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback