SNÖÖÖ!

Stockholms första snö för året! Dessvärre stannar det ju knappast kvar på marken då det nästan regnar samtidigt. Men jäklar vilka snöflingor, hur stora som helst, nästan så att man kan tro att det bor en liten "Grinchen värld" där inne ;)

Mina föräldrar och min syrra håller på för fullt uppe i hennes rum, nya grejer ska in och så! Ska bli kul å se hur det blir! Snyggare än mitt rum tror jag! Hon har mkt mindre och lättare att möblera och göra mysigt.

Sen får vi se vad som händer, kanske fika? Om jag vågar göra av med pengar. Fick panik igår när jag kollade mitt kontoutdrag :O Jag har verkligen slängt iväg ALLA mina pengar på bara 2 veckor kanske. Hjälp. måste få ordning på mig själv och pengar, Typ skriva nån budget bok eller nåt :P

Så här tråkigt ser det ut i mitt neighbourhood :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback