Onsdag

Tjohoo! Precis fått i mig frukost! Smoothie som alltid, kan aldrig tröttna, så nu är jag riktigt mätt! Måste se till att få i mig mycket vatten idag och alla andra dagar också of course, för jag har haft vätskebrist i över en vecka nu! tror jag.. för det svartnar för ögonen varje gång jag reser mig upp, och då menar jag verkligen varje gång.

Ska träffa Moa om en stund så nu måste jag börja göra mig iordning. Blir nog inget bloggande föränn jag kommer hem från träningen ikväll och det blir runt 11 ikväll. Hoppas träningen går bra idag, sist så blev det en massa tårar och snack med tränaren. Ingen motivation osv. Men hey det är ju truppis snart igen, nästa vecka faktiskt. Så idag får jag skärpa mig och röra på fläsket. :D


Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback