Onsdag kväll

Hemma från träningen nu! Det gick faktiskt rätt bra! Jag var taggad men min kropp ville inte riktigt, kände mig tung och när jag sprang kom jag inge vart. Men det blev en pik tsucka som jag inte kört på........????? jag minns inte ens, och några handv dubbel skruvar, och dom ska vi inte ens snacka om, för jag brukar bara klara av att köra dom i åkeshov, för där har dom ett super dunder tumbling golv som man flyger av, men det i enskede måste man ha en helt annan teknink! (för er som vill veta, ha lite uppdatering hur det går i gympan liksom) JSM om 3 veckor. jag vet inte om jag ska hänga med, jag har ju en biljett eller en plats med ner, men jag vet inte om mamma vill. haha. Men självklart ska jag med om jag nu ska behöva betala allt själv!!

Går och luktar på mitt hår hela tiden, Linn använde nåt mouse som var jätte gott, eller så var det sprayen!
Nu väntar jag på ett samtal från Fille, om han ska komma hit eller inte!

 

Kommentarer
Postat av: helena

ja, du måste med till jsm ju fnajsi! :D

2008-11-19 @ 22:52:52
URL: http://helenahallin.blogg.se/
Postat av: fnajs

jag veeet! jag vill och jag ska! mamma tycker bara att det är dyrt när jag bara åker ner och kollar och typ äter :P sen vet hon inte om det kan dyka upp nåt jobb eller så! men det fixar sig :)

2008-11-19 @ 22:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback