Onsdag

Jag har blivit en bokslukare, eller vad det heter :p. Igår läste jag ut boken som jag fastnade för dagen innan. Sen precis när jag gick och la mig hittade jag en annan i min byrå som jag läste ut på 2h drygt. Det var inte den tjockaste boken, men den vad ändå så pass spännande att jag inte kunde sluta läsa. Sen märkte jag att klockan var runt 3 tiden och dags att släcka lampan.

Nu är jag rätt seg. Ska ju till Linns praktik snart och slinga håret. Idag kör vi med mössa, annars har jag alltid gjort folieslingor. Men nu ville vi förändra lite! Bilder på håret kommer under dagen.

Får se om jag drar och solar efter det, eller om jag tar det imorgon. Det är ju träning sen så det kanske blir lite tajt med tiden.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback