Måndag

Hej hörrni! :)

Började läsa en ny bok i går, så det blev väldigt sent innan jag gick och la mig för jag kunde aldrig sluta läsa! Jag läser verkligen aldrig, men älskar det egentligen om jag får en riktigt bra bok!

Har magvärk efter min smoothie jag gjorde nyss, tror att jag gör lite för mkt! Eller så är magen fullproppad sen igår!

Dagens träning får bli en tripp på stan eller i Nacka forum! Ska kika lite i affärer för skoj skull, kolla ut lite vad man kan önska sig till jul kanske :) Och sen även kolla ut vilka butiker jag ska lämna ut CV:n till. Har ju ingen skrivare här hemma så jag får lämna ut imorgon helt enkelt! Men ut måste jag, i det härliga vädret som jag inte har sett på flera månader känns det som!

Ska hoppa in i duschen och fixa mig nu. Sen ta lite bilder på dagens klädsel och så!
Hörs sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback