Helgen

Bra träning i går, fick tillbax mina handvolt dubbelskruvar, sen lite 2½ till hårt. Sen blev det fortsättning på styrketestet. Höjde mig i vissa grejjer, som tex chins i barren, hah, trodde jag aldrig. Efter träningen trog jag hem till Moa och käkade middag, sen drog vi till Nivå och drack cider och hade trevligt! Sunkigt ställe, men billig dricka! ;) Blev lite för mkt sen när man skulle sova och mådde illa som faan.

Träningen idag vill jag bara stryka ett sträck över. usch. jag är så besviken på mig själv. Det är tävling på Tisdag, de sista som jag får vara med på nu i höst, och jag sabbar allt, vågar inte ens köra en dubbel skruv? HALLÅ vad är det med mig. Men på tisdag har jag förmodligen lite mer mat i magen, mer energi och världens bästa humör :)

Nu är jag död, träningsvärk som fan i armarna efter i går. Ska käka, hänga lite vid datorn, teven, sen sova!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback