God kväll!

Igår blev det först en fika med Julia, sen in till stan och sola! Träffa Filip och följa med honom när han klipper sig, blev super snyggt! Sen drog vi hem till Moa, kollade lite Idol, sen åker Filip vidare till Snowboard filmen, jag Moa och Josephine sätter oss på Alberts och tar en fika! Sen drog jag hem till mig där Filip väntade :)

Idag var det träning i Enskede, lite rörigt för tiderna hade blivit lite fel. Sen efter det gick jag och Moa och solade vid gullmars. Testade nån Bronzer grej som man köper där för 20:- Super bra faktiskt!

Nu är jag hemma! Har gäster här på middag, så nu är man fullproppad och jätte trött. Jag vet inte om jag ska stanna hemma eller se om någon annan vill göra något? Känner inte för att vara ute för det är ju storm :O iallafall här på Värmdö!

Beck - Mannen utan ansikte visas idag på Tv 4+ 21.55 så den blir det om inget annat dyker upp antar jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback