Alkohol och pingis

Tjena!!

Kvällen började med att jag åkte hem till Julia och Annie ute i Kristineberg där dom har deras lägenhet. Snackade och drack öl, (dom var as packade, haha) sen drog jag och julia till ett ställe på söder, tror det hetter Boule 1 eller nåt sånt. Ett öl hak där Rund Pingis var det roligaste jag testat på med fulla människor runt om kring! Själv körde jag en lugn kväll. Men det var skit kul ändå. Sen fanns det en massa andra spel och grejer man kunde testa på. Absolut ett ställe ni borde gå till om ni är trötta på alla stureplans ställen eller andra liknande där man bara dansar och är apfull!

Nu är jag hemma, jätte pigg vart jag också efter promenaden hem i typ 5 minus!

Imorgon blir det Winter Jam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback