2008

Fick nyss tanken, Vad fan har hänt det här året?? Helt nollställd kände jag mig, men det har ju hänt en hel del faktiskt.
Här har ni året kortfattat, månad för månad.

Januari: Månaden bjöd på det vanliga. Överdrivet mkt träning, både inom gymnastiken och dansen i skolan. Föreställningar som skulle förberedas och träning inför stora tävlingar. Caroline fyllde 19 år.


Februari: Gran Canaria med syster, mormor och morfar i 2 veckor. Det var jävligt najs, men långtråkigt. Saknade min älskling så jag nästan dog. Träningar och middagar med tjejerna.


Mars: Värsta månaden. Mitt och Filips förhållande var åt helvete och vi tog en "paus" gjorde slut. jag vet inte.


April: Grencuperna med gympan. Guld i matta. Slutproduktion med klassen (dansföreställning) Studentskiva, samt Valborgsfirande hemma hos Linda i uppsala!
   

Maj: Inget speciellt över lag. SM sista maj-1 juni. För min del gick det inte bra. Fick hoppa in efter att Moas fötter gick ur led efter en landning. Efter tävlingen var det middag på restaurang och fest hemma hos Moa.
 

Juni: STUDENTEN! "Sommarlovet började ;)" Fick min kamera som användes hela tiden. Inflyttningsfest, Midsommar med Filip. Gympa fest hit och dit. Ullis drog till USA.
  

Juli: Träningsläger i Falun med gympan. Alla drog till Gotland, jag jobbade hela tiden. Umgicks en massa med Moa och Philip med flera. :)
  

Augusti: Syrran 17 år! 080808 grejer på stureplan. OS. Massa fest. Jag 19 år.
 

September: Jobb jobb jobb.. Massa shopping. Träning. Träningsläger i Gävle. Anders 18, Filip spritförgiftad (haha)
 

Oktober: Truppligan matta Guld, fristående brons. Gympafekke. Middag med tjejerna.


November: Jobb, myskvällar med fille. Winterjam. Truppligan hopp, guld.


December: Tjejerna tävlade JSM. Pappa 45. Johanna 19. Juluppvisning. So far.



Rätt så tråkigt och dystert år ändå.. Men det är ju inte slut än :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback