Torsdag

Nu är jag hemma, helt onödigt att jag drog till friståendeträningen när jag inte ens var med, dessutom var jag där en halvtimme för tidigt. sen kom hela laget en timme försent, så mkt gjort fick man ju där i den iskalla hallen.

Trött är jag också. slitet jobb är bara förnamnet.
Jag önskar att jag kunde bjuda på lite mer bilder. Men jag har aldrig någon lust att ta kort på mig själv längre, för jag är ful hela tiden. Aldrig något smink, framförallt inte när jag jobbar. där kan man se ut hur man vill. därför inga outfit bilder, för dom är förtäskiga. Ser fram emot helgen så man kan göra dig lite fin för en gång skull.

På lördag är det ju jupuppvisning som jag sa tidigare. Kommer väl hem runt 5-6 kanske. Sen ska jag hem till Bente för att fira Johanna so fyller 19 år. Allt känns jätte oplanerat för jag har ingen aning om vad vi ska göra. Ut på krogen kan vi inte gå för bente är ju bara 91:a. Vet inte ens vilka som kommer?! :S Det visar sig.

Nu ska jag äta lite mat, har redan ätit så mkt idag, så nu kan jag lika gärna fortsätta.
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback