Tisdag

Hallå! :)

Min filleponke kom hem till mig igår ändå! Tänkte först gå och lägga mig för att det började bli sent, men sen ringer han och säger att han sitter på bussen :)

Idag har jag jobbat, slitit som bara den! Sen när jag kom hem tog jag en sväng i spåret med mina päron och hunden. Trodde först att jag inte skulle orka efter alla dessa jobbdagar, men nu tvingade jag mig ut och skönt var det! Nu sitter jag och väntar på att middagen ska blir klart, Kyckling med sallad! Mums! Efter det ska jag kolla på nya Gossip avnittet som laddas ner nu.

Ledig nu fram till måndag. Imorgon blir det en tur i spåret igen på dagen, sen träning senare på kvällen. Får se om det är någon idé att träna då´, det är ju tävling i helgen så tjejerna ska bara ha ett litet genrep om jag inte minns fel! Fanny och Greta om ni läser det här kommer ni träna imorgon? Vi kan ju köra vår egna lilla träning som vi brukar nu ;) lite trampolin och sen kan jag hänga på din lilla springtur som du brukar köra Fanny! ;)

Jag lovar att jag ska komma med mer bilder, himla segt har det vart nu ett tag! Men ni vet jag gör ju inte så mkt nu för tiden, träffar gamlingarna på jobbet och sen tränar. Och bilder på mina gympatjejer har jag nog 1 miljard. Men om ni tycker att det är intressant med dagens klädsel och sånt kan jag självklart bjuda på de! Något mer? ni får tipsa lite ;)

nu ska jag tjocka i mig lite mat, skriver sen! puss


Kommentarer
Postat av: gretiz

haha ja vi kör på den! lite trampo, jag kör min krokiga dubbelpik halv och du satsar på 3½ skruven, och fanny gör gud vet vad säkert några hel in :D

och sen, lägg in vilka bilder som helst, alla dina är ju fina! ses imorgon då?

2008-12-02 @ 20:03:18
Postat av: gretiz

haha ja vi kör på den! lite trampo, jag kör min krokiga dubbelpik halv, du satsar på 3½ skruven, och fanny gör gud vet vad.. säkert några hel in :D om hon nu är frisk..

och ja lägg in vilka bilder som helst, alla dina är ju fina! ses imorgon rå?

2008-12-02 @ 20:05:07
Postat av: gretiz

haha ja vi kör på den! lite trampo, jag kör min krokiga dubbelpik halv, du satsar på 3½ skruven, och fanny gör gud vet vad.. säkert några hel in :D om hon nu är frisk..

och ja lägg in vilka bilder som helst, alla dina är ju fina! ses imorgon rå?

2008-12-02 @ 20:05:46
Postat av: Anonym

2008-12-02 @ 20:06:29
Postat av: greta

haha oj nu blev det 2, trodde inte det funkade att kommentera :p

2008-12-02 @ 20:07:10
Postat av: fnajzzzziii

Haha blir perfa ;D men annars kör du och jag! är det kortare träning imorgon eller?

2008-12-02 @ 20:08:23
Postat av: gretiz

si! japp den är till halv 9. hoppas trampon blir ledig och har tid för oss bara :p

2008-12-02 @ 20:12:16
Postat av: fanny

Jag ska också träna litegranna tänkte jag!:D

vore skönt att ha med dig på springrundan denice, den är ganska så tråkig ;)

2008-12-02 @ 20:51:01
URL: http://fannyd.bilddagboken.se
Postat av: fnajsi

Härligt Fanny! :D

2008-12-02 @ 20:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback