Tisdag kväll

Tjingeling!

Nu är jag hemma och har precis ätit en jätte god middag som jag har njutit av fullt ut! Har endast fått i mig en massa Chailatte och Scones idag, så magen kurrade rejält när jag kom hem!

Åkte in till Nacka Forum där jag mötte Bente, Julia och Annie som precis hade lunchat. Mimmi träffade jag på en snabbis också! Vi kollade runt i lite butiker medan vi väntade på att Johanna skulle bli klar med hennes naglar som hon gjorde hos en tjej där inne. En hel del bekanta träffade/såg man. Köpte min skinn jacka och ett paljett linne på H&M.

När johanna efter typ 2½ timme var klar så drog vi in till stan för att fortsätta julshoppingen. Men först tog vi en fika på Fjortis house där vi såg SNYGGASTE killen! hej ge mig. Efter det blev det en sväng på NK och sen till H&M för min del där jag hittade min kappa. Även en Eat Sweden bok till mina föräldrar från Designtorget. Tyckte det var en bra julklapp då dom kan gå på 12 utvalda restauranger och endast betala för en rätt om dom har med sig denna lilla bok!
Bilder får ni se senare om jag orkar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback