Söndag morgon

Godmorgon.

Har tvingat mig up ur sängen just för att jag måste in och byta den där jäkla klänningen, sen försöka sola innan träningen. Hann inte med det igår.

Gårdagen var jätte kul. Kvällen började först hemma hos Gabriel med någa av mina tjejkompisar och hans killkompisar. sen drog vi vidare till Sogni och satt där ett tag och sen till Magenta där vi gled in på en räkmacka tack vare Annies hjälp och kontakter! ;) Mina skor dödade mig igår kan jag säga. Inte nog med det fick jag gå en bit hem också.
Nu sitter jag här. lagom utvilad. fötterna ömmar fortfarande, hoppas det går och träna. Finns inte klännigen kvar kommer jag seriöst slå någon.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback