Proppmätt.

Nu är jag mätt! Sitter och lyssnar på en massa gamla svenska hip hop låtar! Hade en period förut när jag bara lyssnade på sånt, nu är det inte så mkt, även om jag gillar det! Väntar på att DH ska börja, GG tar ju år och dar att laddas ner, datorn är säkert full!

Väldigt svårt med julklappar iår. Jag har ingen aning om vad jag önskar mig. Glasögon och ett nytt objektiv vet jag, Men sen då? Typ present kort på nån butik eller pengar bara. Känns som att man har "allt" annat. Allt det där som man brukar önska sig, antingen kläder, smink, parfym och andra accessoarer eller något tekniskt, typ som tv, ipod, ipodhögtalare eller mobil! Får ta och tänka lite!

Här har ni en film som gjordes för länge sen!


Kommentarer
Postat av: fanny

jag har rysningar genom hela filmen! <3

2008-12-02 @ 21:02:14
URL: http://fannyd.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback