Onsdag kväll.

Nu är jag hemma från träningen. Tog det rätt lugnt i och med att jag redan tränat en del idag, var rätt slut. Passade in ny sats och så som behövdes. Dom andra tjejerna maxade som aldrig förr! Rostis och Sonja köttade på med hel in halv ut i sträckt, skit snygga! Fanny dbl sträck 1½ ut och lite hel in halv ut. Björre och Hålan körde skit snygga dbl sträckt halv. hej likavarv? Sen en massa bra överslag volt å grejer! Inkan såg stolt ut ;)

Imorgon jobbar jag hel dag, sen skiter jag nog i friståendeträningen, den var ändå bara i 1½ timme. Kommer aldrig orka efter jobbet. På fredag har Värmdö gymnasium julshow som jag hade velat gå på, men självklart jobbar jag! Men jag får ju cash! ;)

Nyårsafton ska firas med typ hela gympagruppen, kommer bli najs! Vi vet dock inte riktigt vart än, har lite förslag och så, lutar åt 3 tjejers place. Sen får vi se vad natten bjuder på. Känner på mig att det kommer bli lyckat och säkert spårat när alla vi är riktiga partypinglor!

Nu ska jag börja tänka på refrängen. God natt, så hörs vi imorgon efter jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback