Onsdag

Godmorgon.. får jag nästan inte säga..

Gick upp runt 12 idag. Gud vad skönt jag har sovit, somnade redan halv 11 igår tror jag. Idag hade jag tänkt gå ut och träna, eller iallafall promenera, men självklart ska det spöregna! Jag lackar. Snart går jag ut ändå, för jag måste!

Sen måste jag sola också. men det hinner jag kanske inte. ska ju in till stan runt halv 7 för att träning börjar då. Känns onödigt att åka in 2 ggr. Men jag kanske kan åka in lite tidigare och sola precis innan.

Nu ringer hemtelefonen igen. jag vet att det är dom jävlarna från telia eller nåt. Vi svarar ALDRIG i hemtelefonen längre, För vi vet att det är försäljare och alla söker självklart min mamma som vägrar att svara. När vi svarar låter det såhär; "Nej hon är fortfarande på jobbet.. hon är på gymmet, hon är ute med hunden, NEJ hon bor inte här längre. nej hon finns inte längre." Ibland går det lite för långt när man är irriterad. Men nu har dom till och med börjat ringa min syrras mobil. Haha snälla ge bar upp någon gång!!! (söker ni nån av oss, så ring alltid mobil först, ni som har våra nummer)

Fan vad jag ska kötta idag på träningen, jag är as taggad, hoppas min kropp känner desamma. Ibland har musklerna nästan dött fast att jag vet att dom finns där. Dom är där hela tiden, och synd alldeles för mkt.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback