Natti natti

Tjingeling, tänkte slänga iväg ett inlägg nu innan jag ska gå till sängs.

Under dagen har jag som sagt vart i Enskedehallen och haft Juluppvisning. Gick rätt bra, körde ju till mjuk landning så det var lite svårt att stå då. Men "förträningen" gick kanoners ska jag tala om. Jag är mer än nöjd. Mina ben värker som satan.

Efter det drog jag mig hem för att göra iordning mig innan jag åkte hem till Bente där Johanna skulle firas med alla tjejer. Mycket trevligt! Roligast hade vi nu på slutet när Bente deckade.. ha ha ha. nog om det. Nu måste jag sussa. Ingen träning imorgon. taggar för en fika.

Bilder från juluppvisningen kommer imorgon! Sov gott mina pinglor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback