Måndag

Godmorgon!

Ska dra till jobbet om 50 min. Jobbar bara halva dagen idag, sååå skönt! Sov som en gud i natt kan jag tala om. Har inte blivit sådär jätte mkt sömn på vandrarhemmet när jag bodde med Greta, Fanny och Linn som inte tävlade! :) Men kul har vi haft.

Kval:
I lördags var det som sagt kval. Tävlingen gick jätte bra, en handisättning på likavarvet, och en tjej som krokade till sin hel skruv, annars helt perfekt, Poängen blev 8.25.  På hoppet var likavarvet jätte bra. Andra varvet likaså. Sista varvet hade vi en som satte i knäna, och en som satte i händerna. Poängen blev 8.1 I fristående fick dem poängen 8.35 JÄTTE BRA! :D En femteplats tog oss till final, då det bara var 8 lag av 30 (någonting) som gick vidare. Jävligt tajt var det också. Några tiondelar som skilde andra platsen och åttonde platsen!

Final:
Tumbling: Ett fall, samt ett felvarv på likavarvet. De två andra varven var perfekta. Poäng: 7.85 Trampett: Likavarvet var bra. Andra varvet 1 fall. 3 varvet var det två som landade på knäna, (tror jag.) Poäng 7.80  Fristående: Gick jätte bra. Poängen blev lite lägre i finalen, 8.1

Slutade med en åttonde plats!






























Kommentarer
Postat av: Linn

fina bilder sötnos!

2008-12-09 @ 14:26:47
Postat av: helena

sista bilden var inte nödvändig, haha usch!

2008-12-09 @ 21:39:08
URL: http://helenahallin.blogg.se/
Postat av: Denice

haha ;)

2008-12-10 @ 13:27:17
Postat av: Moa

men haha, vad gör rosanna i vår tre kant? :O:D

2009-01-21 @ 10:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback