Lisa 92 år.

Haha juste i går på jobbet, så himla kul! En tant vid namn Lisa fyllde år igår. 92!
Hon småpratar lite med Gun som är helt virrig i bollen.

Lisa - Gun, har du någon present till mig idag då?
Gun - Neja, inte idag. Men imorgon kanske.

Lisa - ja men vad bra för då fyller jag 18.

Gun - Jasså, det var inte en hög siffra det.

Lisa - Nej, men det blir så.


Efter en stund..
Lisa - Hur gammal är du då Gun?
Gun - Urgammal.
Lisa - Jasså, hur mkt är det då?
Gun - Runt 40. (helt seriöst svar)
Jag - Nej men så ung är du nog inte Gun..
Gun - Nej. Jag är 35 :)

Haha dom är alltid lite förvirrade. Var tvungen att påminna Lisa några gånger att hon fyllde år, och att det var 92. inte 18, 17 eller 26. Sen sa jag till henne att hon var jätte fin dagen till ära. Och då, lite snoffsig som hon är säger hon att hon är född så. Haha, dom är så söta. Ni ska bara veta hur mkt roliga grejer dom babblar om.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar du med? :)

2008-12-22 @ 00:07:03
Postat av: Denice

Jag jobbar på ett äldreboende. I köket alltså! Så jag serverar mat till dom, diskar och har mig. :P

2008-12-22 @ 11:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback